w HR EN

 PRAVILA KAMPANJE „NAJ POPUSTI, NAJ NAGRADE“

Ova pravila imaju za cilj pružiti informacije o provedbi Kampanje koju inicira Organizator u okviru programa vjernosti kupaca Arena Parka…


21.05.2025.

Ova pravila imaju za cilj pružiti informacije o provedbi Kampanje koju inicira Organizator u okviru programa vjernosti kupaca Arena Parka i koja je usmjerena na određenu kategoriju sudionika (određenu od strane Organizatora), te sadrži skup pravila koja se moraju poštovati tijekom provedbe ove Kampanje:

 

  1. ORGANIZATOR

Organizator kampanje „NAJ popusti, NAJ nagrade“ (u daljnjem tekstu „Kampanja“) je trgovačko društvo ARENA CENTER ZAGREB d.o.o. Vice Vukova 6, OIB: 83997642580,  (u daljnjem tekstu „Organizator“).

Cilj ove Kampanje je privući posjetitelje u Arena Park (u daljnjem tekstu „Retail park“ ) koji će kupovati robu i/ili usluge tijekom Kampanje, kao i zadržati takve posjetitelje nudeći nagrade, kako je navedeno u nastavku, a koje dodjeljuje/podmiruje Organizator.

Sudionici Kampanje moraju se pridržavati uvjeta i odredbi pravila Kampanje, kako je navedeno u nastavku (u daljnjem tekstu „Pravilnik“).
Pravilnik je izrađen i bit će javno objavljenu aplikaciji Arena SPOT te na web stranici Arena Parka www.arenapark.hr . Organizator zadržava pravo na izmjenu ili promjenu odredbi ovog Pravilnika, a takve promjene stupaju na snagu tek nakon što budu objavljene na službenoj web stranici Arena Parka.

 

  1. TRAJANJE I MJESTO KAMPANJE

2.1. Kampanja će započeti dana 22.5.2025. i završit će dana 24.5.2025.
2.2. Kampanja  se provodi u aplikaciji Arena SPOT s računima zakupnika Retail parka Arena Park na adresi Jaruščica 4, 10020 Zagreb.

 

  1. PRAVO SUDJELOVANJA

3.1. Pravo sudjelovanja u Kampanji ima svaka fizička osoba s prebivalištem unutar Republike Hrvatske koja je navršila 18 godina i koja je korisnik Arena SPOT aplikacije te je kupila proizvode u bilo kojoj trgovini unutar Retail parka pod uvjetima navedenim u ovom Pravilniku.

3.2. U Kampanji ne mogu sudjelovati: radnici zakupnika poslovnih prostora u Retail parku, odnosno osobe na radnom mjestu u prodajnim objektima Retail parka, zaposlenici Organizatora, imenovanog Upravitelja Retail parka, kao i zaposlenici njihovih  dioničara/vlasnika/direktora, zaposlenici, zaposlenici suradnika (s kojima postoje ugovorni odnosi npr. organizatora u vezi s čišćenjem, održavanjem, osiguranjem itd.), kao i srodnici  do drugog stupnja uključivo ili supružnici svih gore navedenih osoba.
3.3. Pravne osobe, bez obzira na njihovu prirodu, obrtnici, obiteljski obrti, udruge, zaklade, neprofitne organizacije i bilo koji drugi slični oblici pravnih osoba ne mogu sudjelovati u Kampanji.
KAMPANJA JE NAMIJENJENA SAMO KUPCIMA FIZIČKIM OSOBAMA. Kupci – fizičke osobe koje kupuju proizvode i koje traže račun, kao dokaz o izvršenoj kupovini.
3.4. Sudjelovanje u ovoj Kampanji podrazumijeva potpuno prihvaćanje ovog Pravilnika.

 

4.NAGRAĐIVANJE  TIJEKOM KAMPANJE

4.1. Nagrade koje se mogu osvojiti u ovoj Kampanji programa vjernosti u skladu s uvjetima navedenim u ovom Pravilniku su sljedeće:

1x kik poklon kartica 30€ (30,00 EUR)

2x PEPCO poklon bon 15€ (15,00 EUR)

2x novčanik Nine West (11,99 EUR)

5x Baby Center lopta (4,99 EUR)

10x kupon za kavu po izboru u kafićima Leggiero i Leggiero Loft

100x Arena Centar vrećica

100x Arena Centar šalica

 

Fond nagrada uključuje i slijedeće nagrade neograničenih količina:

  • 50 bodova na MySPOT korisničkom računu
  • 100 bodova na MySPOT korisničkom računu
  • 150 bodova na MySPOT korisničkom računu

4.2. Nagrade će biti dodijeljene prema mehanici Kampanje opisanoj u Članku 5 svim sudionicima koji ispunjavaju uvjete sudjelovanja.

4.3. Organizator neće biti odgovoran za bilo koje troškove nastale dobitnicima nagrada prije ili nakon dodjele nagrada.

4.4. Nagrade se dijele nasumičnim redoslijedom. Sudionici nemaju pravo zahtijevati drugu nagradu, različitu od one koja je navedena u ovim Pravilima niti nagradu u količinama većim od određenih, niti nagradu koje im nije dodijeljena.

5.NAČIN PROVOĐENJA KAMPANJE

5.1. U ovoj kampanji sudionici mogu osvojiti samo jednu od nagrada navedenih u članku 4., ali samo 1 puta ukupno tijekom trajanja Kampanje.

5.2. Svi sudionici navedeni u Poglavlju 3 ovog Pravilnika, koji poštuju sljedeća ova pravila, imaju pravo sudjelovati u Kampanji:

 

kupnju su obavili između datuma početka kampanje – 22.05.2025. i datuma završetka kampanje – 24.05.2025., uključujući i te datume.

  • kupili su robu u ukupnoj vrijednosti od 30 EUR ili više na najviše jednom fiskalnom računu izdanom u bilo kojoj trgovini unutar Retail parka;
  • prijavili su se u Kampanju koristeći Arena SPOT mobilnu aplikaciju, prihvaćanjem ovih Uvjeta i odredbi Kampanje i klikom na gumb “Prijavi se”;
  • skenirali su fiskalni račun samo nakon što su prošli korak prijave u Kampanju; svi računi skenirani prije prijave u Kampanju neće se uzeti u obzir kao dio Kampanje i neće se dodijeliti strugalice za te račune;
  • skenirali su fiskalni račun u Arena SPOT mobilnoj aplikaciji u roku od 48 sati od izdavanja računa;
  • nisu isključeni iz Arena SPOT mobilne aplikacije zbog kršenja Uvjeta i odredbi SPOT-a[https://cms.arenacentar.hr/uploads/UVJETI_KORISTENJA_MOBILNE_APLIKACIJE_5f4fd597e3.pdf] ili My SPOT Loyalty pravilnika – [https://cms.arenacentar.hr/uploads/My_SPOT_pravila_koristenja_89c572aad0.pdf];

5.3. Fiskalni računi koji nisu skenirani između datuma početka Kampanje i datuma završetka Kampanje, ili ne poštuju gore navedene uvjete, neće biti prihvaćeni kao dio Kampanje sa strugalicama.

5.4. Sudionik  može dobiti strugalicu u Kampanji pod uvjetima određenim ovim Pravilnikom. Kada se strugalica otključa, sudionik mora izvršiti sljedeće radnje kako bi rezervirao i iskoristio nagradu:

  • dodirnuti karticu i početi grebati pomicanjem prsta po zaslonu telefona dok se nagrada ne otkrije;
  • slijediti upute primljene putem e-pošte ili napisane na ekranu za rezervaciju nagrade kako bi preuzeo nagradu. Nagrade koje se ne preuzmu do datuma isteka – navedenog u detaljima rezervacije ili e-poruci s rezervacijom nagrade – isteći će i ne mogu se preuzeti nakon datuma isteka;
  • ako sudionik odluči ne izgrebati karticu odmah, za kasniji pregled ili grebanje kartice i rezervaciju nagrade, sudionik mora pristupiti My SPOT -> Scratch Now -> i dodirnuti neizgrebane kartice u kategoriji “Neizgrebana kartica”. Strugalica se može izgrebati najkasnije 48h nakon uspješnog skeniranog računa.

5.5. U slučaju da skenirani fiskalni račun zahtijeva dodatnu provjeru ili validaciju, primjenjuju se sljedeća pravila:

  • strugalica će se otključati čim tim za podršku Arena SPOT mobilne aplikacije dotični račun označi kao VALJAN; ako se račun smatra NEVALJALIM ili ne poštuje pravila lojalnosti Arena SPOT-a, strugalica se neće otključati;
  • kada se strugalica otključa, sudionik će primiti obavijest u Arena SPOT mobilnoj aplikaciji koja najavljuje da je strugalica otključana;
  • za pregled i rezervaciju nagrade, sudionik mora pristupiti obavijesti i izgrebati karticu ili pristupiti My SPOT -> Scratch Now -> i dodirnuti neizgrebane kartice u kategoriji “Neostrugana kartica”.

Sudionik  treba slijediti upute primljene putem e-pošte ili napisane na ekranu za rezervaciju nagrade kako bi preuzeo nagradu. Nagrade koje se ne preuzmu do datuma isteka – navedenog u detaljima rezervacije ili e-poruci s rezervacijom nagrade – isteći će i ne mogu se preuzeti nakon datuma isteka.

5.6. Nagrade se mogu preuzeti samo ako sudionik slijedi upute primljene putem e-pošte ili napisane u detaljima rezervacije nagrade.

5.7. Ako je sudioniku dodijeljena  nagrada koja ne zahtijeva fizičko preuzimanje – npr. dodatni bodovi u Arena SPOT mobilnoj aplikaciji, bodovi će automatski biti dodijeljeni sudioniku – korisniku Arena SPOT  aplikacije nakon što izgrebe otključanu karticu – strugalicu.

5.8. Sudionik ne može zahtijevati  novčani ekvivalent nagrade. Nagrade se ne mogu mijenjati, modificirati niti zamijeniti.

 

  1. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA – OBAVIJEST SUDIONICIMA

Opći pravni okvir koji uređuje zaštitu osobnih podataka je Opća uredba o zaštiti podataka br. 679/2016 (“GDPR”) primjenjiva u Europskoj uniji.

6.1 Koji su subjekti uključeni u obradu vaših osobnih podataka?

6.1.1. Najprije, osobne podatke obrađuje Organizator, koji djeluje kao Voditelj obrade osobnih podataka u vezi sa svim aktivnostima obrade osobnih podataka koje se provode u svrhu organiziranja Kampanje, tj. za svrhe navedene u stavku 7.3.1 točke a), b), f), i), k) i l).

6.1.2. Organizator će također obrađivati osobne podatke u marketinške svrhe, tj. za svrhe navedene u stavcima 6.3.1 c), d), e), g), h) i j). Za provođenje ovih marketinških aktivnosti, Organizator surađuje sa sljedećim subjektima unutar NEPI Rockcastle grupe: NE Property BV, WTC Zuidas, Tower ten, 5th Floor, Strawinskylaan 563, 107XX Amsterdam, NEPI Investment Management SRL Building A, 5th floor, 169A Calea Floreasca, Bucharest 1, 014459. Dakle, s aspekta kako se osobni podaci obrađuju u marketinške svrhe, navedeni subjekti iz NEPI Rockcastle grupe (u daljnjem tekstu zajednički nazivani “Zajednički voditelji obrade”, a pojedinačno “Zajednički voditelj obrade”) djeluju kao Zajednički voditelji obrade, u skladu s člankom (26) GDPR-a.

6.1.3. Na temelju ugovora sklopljenog između Zajedničkih voditelja obrade u vezi s obradom osobnih podataka u marketinške svrhe, Zajednički voidtelji obrade surađuju  na području primjene osiguranja  zaštite prava, bez obzira na to kojem Zajedničkom voditelju obrade pošaljete zahtjev za ostvarivanje svojih prava.

6.1.4. Kako je Organizator dio NEPI Rockcastle grupe društava (“Grupa”), vaši osobni podaci će biti obrađeni u svrhe navedene u nastavku od strane drugih tvrtki iz Grupe ako postoji legitimna osnova za to ili ako dobijemo suglasnost za navedeno. Popis društava unutar grupe možete pronaći na sljedećoj adresi https://cms.arenacentar.hr/uploads/UVJETI_KORISTENJA_MOBILNE_APLIKACIJE_5f4fd597e3.pdf>.

6.1.5. Osim toga, osobni podaci će biti obrađeni i uspoređeni s nizom trećih partnera (“Partneri”). To su Partneri koje Zajednički voditelji obrade promoviraju u svom odnosu s vama putem aktivnosti izravnog marketinga, a obično ih predstavljaju zakupci Trgovačkog centra. Partneri nemaju pristup vašim osobnim podacima, osim ako Zajednički voditelji obrade nisu dobili prethodnu suglasnost za to. Potpuni popis Partnera ažurira se svaka tri mjeseca i može se vidjeti ovdje: https://cms.arenacentar.hr/uploads/UVJETI_KORISTENJA_MOBILNE_APLIKACIJE_5f4fd597e3.pdf

 

6.2 Koje kategorije osobnih podataka prikupljamo?

  1. a) Ime i prezime
  2. b) Kontakt podaci – adresa e-pošte, telefonski broj, fizička adresa

 

6.3 U koje svrhe obrađujemo navedene podatke i koja je naša pravna osnova?

6.3.1 Opisani osobni podaci obrađuju se u sljedeće svrhe:

  1. a) kako bismo vas identificirali,
  2. b) da vas kontaktiramo putem sredstava komunikacije s ciljem informiranja o uslugama Arena Centra/Arena Parka (npr. ne u marketinške svrhe – informacije o radnom vremenu Trgovačkog centra, adresi, kontakt podacima),
  3. c) za kreiranje i analizu profila s obzirom na vas u svrhu personalizacije materijala za izravan marketing i poboljšanja naših usluga,
  4. d) za slanje izravnih marketinških poruka putem komunikacijskih medija za koje ste dali svoj pristanak putem Voditelja podataka, u svrhu promocije aktivnosti, ponuda i proizvoda Arena Centra/Arena Parka, Grupe, ali i njihovih Partnera; marketinške poruke mogu se slati i kao rezultat kreiranja i analize profila, kao i neovisno o tome,
  5. e) za provođenje marketinških ili općih reklamnih aktivnosti, kao i aktivnosti lojalnosti korisnika i anketa,
  6. f) za provođenje ekonomskog, financijskog i/ili administrativnog upravljanja u Trgovačkom centru,
  7. g) centraliziranje operacija i održavanje interne baze podataka u kojoj su pohranjene informacije o vama kako bi ih Trgovački centar mogao koristiti u svom poslovanju (tj. korištenje ovih podataka uključuje njihovu obradu putem aplikacija koje se koriste u cijeloj NEPI Rockcastle grupi u obavljanju svog poslovanja),
  8. h) za provođenje unutarnjih analiza (uključujući statističke analize, izvještaje) u vezi s portfeljem korisnika, radi poboljšanja i razvoja usluga, te provođenje istraživanja tržišta kako bi se poboljšale i razvile usluge Trgovačkog centra, Grupe i njihovih Partnera,
  9. i) za podnošenje, rješavanje sporova, istraga ili bilo kojih drugih zahtjeva/žalbi u kojima Organizatorsudjeluje, kao i za provođenje kontrola rizika na procedurama i procesima Trgovačkog centra i provođenje revizija ili istraga Trgovačkog centra,
  10. j) kako bismo osigurali visoku razinu sigurnosti kako u vezi s računalnim sustavima (npr. aplikacije, mreža, infrastruktura, web stranica), tako i fizičkih lokacija,
  11. k) kako bismo vam pružili usluge podrške na vaš zahtjev,
  12. l) kako bismo riješili sve pritužbe ili zahtjeve koje ste primili u vezi s ovom Kampanjom,
  13. m) kako bismo dokumentirali vaš pristanak.

 

6.3.2. Obrađujemo gore navedene podatke u svrhu slanja izravnih marketinških poruka jer smo dobili vaš pristanak za to. Osim toga, također obrađujemo neke od osobnih podataka koje nam dajete na temelju našeg legitimnog interesa (npr. aktivnosti navedene u točkama e) do l) iznad) ili, ako je primjenjivo, na temelju zakonske obveze (npr. rješavanje pritužbi, dokumentiranje pristanka itd.). Naš legitimni interes obično je ograničen na trenutne operacije za upravljanje odnosom s vama, osiguravanje usklađenosti s korištenjem usluga, poznavanje tržišta, strateški razvoj, razvoj i poboljšanje naših usluga, osiguravanje sigurnosti naših sustava.

 

6.4. Kome prenosimo vaše osobne podatke?

  1. a) Davateljima IT usluga (npr. održavanje i razvoj softvera, održavanje i razvoj web stranica, pružanje i održavanje CRM sustava),
  2. b) Davateljima usluga istraživanja tržišta, davateljima usluga koji se koriste za prijenos marketinških komunikacija, davateljima usluga za praćenje prometa i ponašanja korisnika alata na mreži, davateljima usluga prilagodbe raznih vrsta marketinga, davateljima usluga marketinga putem društvenih mreža, davateljima sadržaja za marketing,
  3. c) Pravnim tijelima, javnim institucijama ili centralnim i lokalnim javnim vlastima, na temelju valjano obrazloženog zahtjeva ili zakonske obveze,
  4. d) Društvima Grupe,
  5. e) Voditelju nekretnina Trgovačkog centra.

 

6.5. Koliko dugo pohranjujemo vaše osobne podatke?

Što se tiče obrade vaših osobnih podataka u svrhe izravnog marketinga, vaši osobni podaci obrađuju se i pohranjuju od strane Zajedničkih voditelja obrade od trenutka kada odlučite ispuniti svoje podatke u Skupljaču podataka i date nam svoju privolu, do trenutka kada odlučite povući svoju privolu za slanje materijala za izravni marketing. Nakon što povučete svoju privolu, vaši podaci koji dokazuju davanje i povlačenje privole bit će pohranjeni od strane Zajedničkih voditelja obrade dodatno razdoblje od 3 godine u legitimnom interesu Zajedničkih voditelja obrade kako bi mogli pristupiti i pružiti potrebnu dokumentaciju u slučaju potencijalne sudske tužbe, prigovora, istrage (tj. ali ne za bilo koju drugu svrhu).

Što se tiče obrade vaših podataka u druge svrhe, oni će biti pohranjeni 3 godine, osim ako ne zatražite njihovo brisanje i nemamo drugu pravnu osnovu za obradu.

 

6.6. Koja su vaša prava u vezi s obradom vaših osobnih podataka?

6.6.1. Imate sljedeća prava koja možete ostvariti pojedinačno ili u kombinaciji, u vezi s vašim osobnim podacima:

  1. a) Pravo na pristup – možete zatražiti potvrdu obrađuju li se vaši osobni podaci od strane Arena Centra ili Zajedničkih voditelja obrade i ako se obrađuju, možete zatražiti pristup tim podacima i određene informacije o njima. Nakon takvog zahtjeva, Arena Centar ili, prema potrebi, Zajednički voditelji obrade izdat će i kopiju obrađenih osobnih podataka. Zahtjevi za dodatnim kopijama bit će naplaćeni na temelju stvarnih troškova koje su imali Arena Centra/Zajednički voditelji obrade,
  2. b) Pravo na ispravak – možete ispraviti netočne osobne podatke i dopuniti nepotpune podatke, uključujući davanjem dodatnih informacija.
  3. c) Pravo na brisanje podataka (“pravo na zaborav”) – u situacijama izričito reguliranim zakonom možete dobiti od Arena Centra ili, prema potrebi, od Zajedničkih voditelja obrade, brisanje tih podataka. Dakle, možete zatražiti brisanje osobnih podataka ako:
  • podaci više nisu potrebni za svrhe za koje su prikupljeni ili na drugi način obrađeni;
  • povučete svoju privolu na temelju koje se obrada provodi;
  • prigovarate obradi prema pravu na prigovor;
  • obrada vaših osobnih podataka je nezakonita;
  • podaci moraju biti izbrisani kako bi se poštovala zakonska obveza koja obvezuje Arena Centar ili, prema potrebi, nekog od Zajedničkih voditelja obrade.
  1. d) Pravo na ograničenje obrade – možete zatražiti ograničenje obrade osobnih podataka u određenim situacijama propisanim zakonom, kako slijedi:
  • osporavate točnost podataka, tijekom razdoblja dok Arena Centar ili, prema potrebi, neki od Zajedničkih voditelja obrade provjerava točnost predmetnih podataka;
  • obrada je nezakonita, a vi se protivite brisanju podataka;
  • ako su vam ti podaci potrebni za utvrđivanje, ostvarivanje ili obranu prava na sudu, a Arena Centar ili, prema potrebi, Zajednički voditelji obrade više nemaju takve podatke;
  • usprotivili ste se obradi osobnih podataka za vrijeme provjere prevladavaju li naši legitimni interesi nad interesima vaših prava i sloboda.

U ovim okolnostima, osim pohrane, podaci se više neće obrađivati.

  1. e) Pravo na prigovor na obradu osobnih podataka – možete se usprotiviti u bilo kojem trenutku, iz razloga vezanih za vašu specifičnu situaciju, obradi (uključujući profiliranje) koja se temelji na legitimnom interesu Arena Centra ili bilo kojeg drugog Zajedničkog voditelja obrade.

Marketinški materijali poslani elektroničkim putem mogu sadržavati kratke informacije o vašoj mogućnosti prigovora na obradu osobnih podataka radi provođenja izravnog marketinga. Ako prigovorite obradi osobnih podataka u svrhe izravnog marketinga, vaši osobni podaci više neće biti korišteni u te svrhe.

Pravo na prigovor na izravni marketing koji provode Zajednički voditelji obrade dostupno je kada se obrada osobnih podataka u svrhe izravnog marketinga temelji na (i) legitimnom interesu Zajedničkih voditelja obrade ili (ii) postojećem ugovornom odnosu s nekim od Zajedničkih voditelja obrade i odnosi se na proizvode slične onima koji su već ugovoreni, a ne na privolu koja je dana.

  1. f) Pravo na prenosivost podataka – možete primiti svoje osobne podatke u strukturiranom, čitljivom formatu, i možete zatražiti prijenos tih podataka drugom operateru. Ovo pravo primjenjivo je samo na osobne podatke koje ste izravno dali Arena Centru ili bilo kojem drugom Zajedničkom voditelju obrade i samo ako se obrada osobnih podataka provodi automatiziranim sredstvima, te se temelji na pravnoj osnovi ili izvršenja ugovora ili privole te osobe,
  2. g) Pravo na pritužbu – možete se žaliti na način obrade vaših osobnih podataka od strane Arena Centra ili Zajedničkih voditelja obrade. Pritužba će biti podnesena Agenciji za zaštitu osobnih podataka (“AZOP”),
  3. h) Pravo na povlačenje privole – možete povući svoju privolu za obradu osobnih podataka od Arena Centra/Zajedničkih voditelja obrade u bilo kojem trenutku u slučajevima kada se obrada temelji na privoli. Povlačenje privole imat će učinak samo za budućnost, a obrada prije povlačenja ostaje valjana. Na primjer, takav slučaj je vaša mogućnost povlačenja privole za poruke izravnog marketinga.

Dakle, možete povući svoju privolu za primanje materijala za izravni marketing od Zajedničkih voditelja obrade na sljedeće načine:

  • Slanjem SMS-a/pristupom poveznici, ovisno o uputama u tom SMS-u/e-mailu,
  • Kontaktiranjem bilo kojeg od Zajedničkih voditelja obrade putem dolje navedenih komunikacijskih sredstava (tj. poštom i e-mailom).
  1. i) Dodatna prava vezana uz automatizirane odluke korištene u procesu pružanja usluga Arena Centra – ako donosi automatizirane odluke u vezi s osobnim podacima i te odluke značajno utječu na vas, možete (a) zatražiti ljudsku intervenciju u vezi s tom obradom, (b) izraziti svoje mišljenje o toj obradi, (c) dobiti objašnjenje donesene odluke i (d) osporiti tu odluku.

6.6.2. Ova prava (osim prava na kontaktiranje AZOP-a, koje možete ostvariti prema uvjetima koje utvrđuje to tijelo – u tom smislu možete vidjeti službenu web stranicu www.azop.hr) mogu se ostvariti, pojedinačno ili skupno, slanjem pisma/poruke na sljedeće načine:

  • Poštom, na adresu: Calea Floreasca br. 169A, Floreasca 169, Zgrada A, 5. kat, Sektor 1, Bukurešt, Rumunjska (za NEPI Rockcastle);
  • Poštom, na adresu: ARENA CENTER ZAGREB d.o.o. Vice Vukova 6, 10000 Zagreb
  • E-mailom, na adresu: Protection@nepirockcastle.com;

 

6.7. Obavijest o obradi osobnih podataka i Politika privatnosti

Više informacija o obradi vaših osobnih podataka za ove svrhe, uključujući kako možete povući svoju privolu, možete pronaći u Informaciji o obradi osobnih podataka, dostupnoj ovdje: https://arenacentar.hr/pravila-privatnosti

 

  1. OBJAVA DOBITNIKA

Imena sudionika neće biti objavljena.

 

  1. ISKORIŠTAVANJE PODATAKA O SUDIONICIMA

Obrada, korištenje i objava gore navedenih podataka ne stvara nikakve obveze, uključujući financijske obveze, za Organizatora.

 

  1. ZAVRŠNE ODREDBE

9.1. Svaka pritužba mora biti podnesena na Info punktu unutar Trgovačkog centra Arena Centar, Zagreb, ulica Vice Vukova 6. Pisani zahtjev, s obrazloženjem i uključujući sljedeće kontakt podatke: puno ime, puna adresa, e-mail adresa, telefonski broj, za pritužbu Organizatoru zbog nepoštivanja pravila Kampanje mora biti podnesen unutar 24 sata od otkrivanja nepravilnosti; svaka pritužba podnesena nakon isteka gore navedenog roka smatra se nevažećom. Pritužbe će biti riješene u roku od 15 dana.

9.2. Registracijom za Kampanju  sudionici pristaju na odredbe ovog Pravilnika i na potpuno i bezuvjetno prihvaćanje tih odredbi.

9.3. Organizator ne preuzima odgovornost za bilo kakve sporove u vezi s vlasništvom nad kuponima/računima. Organizator neće biti odgovoran za bilo kakve sporove u vezi s vlasništvom nad nagradama nakon što su one predane sudioniku/sudionicima u Kampanji, niti za bilo kakav događaj, ograničenje ili prepreku koja onemogućava zainteresiranim osobama da sudjeluju u Kampanji ili koja utječe na nesmetano odvijanje aktivnosti opisanih u ovom Pravilniku.

9.4. Ako se naknadnim provjerama utvrdi da pravila sudjelovanja nisu poštovana, Organizator zadržava pravo povući nagradu. Krivotvorenje računa od strane sudionika u Kampanji bit će kažnjeno prema važećim pravnim normama, a Organizator zadržava pravo uputiti predmet nadležnim tijelima radi poduzimanja mjera.

9.5. Ako organizaciju Kampanje onemoguće nepredviđene okolnosti ili bilo koje druge okolnosti izvan kontrole Organizatora, Organizator zadržava pravo odlučiti, prema potrebi, o obustavi, produženju ili odgodi Kampanje i bit će oslobođen odgovornosti za ispunjenje svojih obveza za razdoblje tijekom kojeg je takvo ispunjenje nemoguće ili odgođeno.

9.6. Bilo kakvi moguće nesuglasice  između Organizatora i sudionika u Kampanji bit će riješene mirnim putem ili, ako to nije moguće, bit će upućeni stvarno nadležnom sudu prema sjedištu Organizatora.

9.7. Ovaj Pravilnik  Kampanje dostupan je besplatno svim zainteresiranim osobama na web stranici www.arenapark.hr .

9.8. Organizator zadržava pravo izmjene ovog Pravilnika i/ili njegovih privitaka dopunom kada god to bude potrebno, uz odgovarajuće obavještavanje zainteresiranih osoba objavljivanjem dopune na web stranici www.arenapark.hr. Dopuna može biti dostupna i na Info pultu u Trgovačkom  centru Arena Centar, ulica Vice Vukova 6. Organizator nije odgovoran za obaviještenost sudionika o promjenama Pravilnika, sve dok su objavljene na gore navedenoj web stranici.

 

  1. POREZI

Sudionici  ne snose nikakve poreze, obveze niti naknade direktno povezane s nagradom.

 

Ovaj pravilnik sastavljen je na dan, 19.05.2025.